בלוג

שחזור מידע NAS / RAID פתרונות מקצועיים לשרת מחובר ברשת

התקני Network Attached Storage (NAS) חוללו מהפכה בדרך שבה עסקים ואנשים מנהלים את המידע שלהם. על ידי מתן פתרון אחסון הנגיש באמצעות חיבור רשת ולא קישור USB ישיר, מערכות  NAS  מאפשרות למספר משתמשים לגשת ולשתף קבצים בו זמנית. עם זאת, עם נוחות רבה מגיע הפוטנציאל לאובדן מידע, שיכול להיות סיוט ללא עזרה מקצועית. כאן נכנסת  חברת ריקברלי אשר מציעה שירותי שחזור מידע מיוחדים של NAS כולל אבחון חינם לחלוטין וללא התחייבות.

הבנת מערכות NAS וRAID

התקני NAS הם למעשה יחידות אחסון קבצים ייעודיות המחוברות לרשת, יחידות אלו מאפשרות גישה למידע וניהולם מרחוק. בעוד שחלק מהתקני NAS מכילים דיסק בודד עם נפח יחיד, רוב יחידות ה-NAS המודרניות מורכבות ממספר דיסקים המוגדרים במערך RAID Redundant Array of Independent Disks. , תצורות RAID משפרות את הביצועים ומספקות יתירות מידע, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור פתרונות אחסון אישיים וארגוניים כאחד.

האתגר של אובדן מידע במכשירי  NAS

אובדן מידע מהתקני NAS יכול להתרחש מסיבות שונות, כולל כשלי חומרה, פגמים בתוכנה, מחיקה בשוגג או בעיות ברשת ועוד. בהתחשב במורכבות של תצורות RAID שחזור מידע ממערך RAID
שאבד או קרס היא משימה מיוחדת הדורשת מומחיות וכלים מתוחכמים. זה המקום שבו ריקברלי  מצטיינת, ומספקת שירותי שחזור מידע מקיפים של מערכות NAS ושחזור מערכות RAID.

ב-ריקברלי אנו מבינים את חשיבות המידע שלך ואת הדחיפות הנדרשת כדי לשחזר אותם. צוות המומחים שלנו מיומן בטיפול בשחזור מידע עבור התקני NAS ללא קשר לתצורת הRAID

תהליך האבחון שלנו הכולל:

1. ניתוח ואבחון אישי
המומחים שלנו מתחילים בניתוח יסודי של כל אחד מהכוננים הבודדים המרכיבים את מערך ה- RAID שלב זה חיוני כדי להבין את היקף הנזק והבעיות הספציפיות המשפיעות על כל כונן.

2. ניתוח מטא מידע ו-RAID
אנו מאתרים את כל המטא מידע מתוך מערך הרייד ומנתחים שוויון RAID ברמת HAX.
 בחינה מדוקדקת זו מאפשרת לנו להבין את תצורת הRAID ואת המבנה הלוגי של המידע אשר אוחסנו במערך הRAID וזאת ע"י זיהוי אופן הפצת המידע על פני הדיסקים.
לאחר בחינה של הנתונים הללו אנו יכולים לפתח אסטרטגיית שחזור מדויקת.

3. שחזור ידני של מערך החומרה
המומחים שלנו משחזרים באופן ידני את מערך החומרה במערך הרייד. זה כולל סידור הכוננים בסדר הנכון שלהם ובנייה מחדש של תצורת ה-RAID  במערכות השחזור של החברה וזאת על מנת שנוכל להבטיח שיהיה ניתן לגשת למידע ולשחזר אותם בצורה מדויקת. שלב זה הוא קריטי במקרים שבהם בקר ה- RAID נכשל או שבהם מידע תצורת ה-RAID  אבד.

אז למה לבחור ריקברלי?

שירות מומחיות וניסיון: הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע בעלי הכשרה גבוהה עם ניסיון רב בשחזור מידע ממערכות NAS ו-RAID. אנו משתמשים בכלים וטכניקות מתקדמות כדי להבטיח את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.

הצעת מחיר בתשלום קבוע: שקיפות היא הליבה של השירותים שלנו. הצעת המחיר שלנו בתשלום קבוע מבטיחה שתדעו את העלות המדויקת של השחזור לפני שנתחיל, ללא חיובים נסתרים או הפתעות.

אובדן מידע יכול להיות חוויה מרתיעה, במיוחד כאשר מדובר במערכות NAS ו-RAID מורכבות.
בחברת ריקברלי אנו מחויבים לספק שירותי שחזור מידע אמינים, יעילים ושקופים של מערכות NAS. האבחון החינמי שלנו מבטיח שיש לך את כל המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטה מושכלת, וצוות המומחים שלנו מוקדש לטובת שחזור המידע היקר שלך בזהירות ובדיוק מירביים.

אם אתה מתמודד עם אובדן מידע במכשיר ה-NAS שלך, אל תהסס לפנות אלינוו תן למומחים שלנו לעזור לך לשחזר את המידע שלך.

צור קשר עם מומחה שחזור

*משלוח חינם ללקוחות שאישרו את השחזור

אנחנו זמינים 24/7 לשיחת ייעוץ ב:077-2050000 או ב: 050-7400003

או