בלוג

שחזור מידע מכונן קשיח של Hitachi המידע שלך בידיים בטוחות

כשזה מגיע לשחזור מידע, כל רגע חשוב. בין אם מדובר בנתונים עסקיים קריטיים או בקבצים אישיים, איבוד גישה יכול להיות הרסני. ריקברלי מתמחים בשחזור כונן קשיח של Hitachi, אנו מבינים את הדחיפות והחשיבות של הנתונים שלך, וזו הסיבה שאנו מציעים אבחון חינם לחלוטין וללא התחייבות.

אנו מתחייבים לעשות הכל על מנת להציל את המידע מהדיסק שלך.

אבחון מקיף ללא הפתעות

התהליך שלנו מתחיל באבחון יסודי של הכונן הקשיח של Hitachi שלך. תוך 4 שעות מקבלת הדיסק אנו מספקים אחבון לדיסק ומתן הצעת מחיר ללא התחייבות, דוח מקיף והצעת מחיר קבועה. שקיפות זו מבטיחה שתדע בדיוק למה לצפות לפני שתחליט להמשיך עם השחזור.

טיפול מומחה בכונני Hitachi

Hitachi הייתה שחקן משמעותי בשוק מדיות האחסון, במיוחד לאחר מיזוג עם חטיבת מדיית האחסון של IBM בשנת 2003. החדשנות שלהם הובילה לפיתוח של כונני הדיסק הקשיחים הראשונים בעולם בנפח 6TB ו-10TB, תוך שימוש ביחידות דיסק אטומות מלאות הליום. למרות ההתקדמות שלהם, כונני Hitachi מתמודדים עם בעיות דומות לאלו של יצרנים אחרים, כולל אתגרים ייחודיים עקב השימוש שלהם באבטחת ATA.

אודות תהליך השחזור המיוחד שלנו

הטכנאים שלנו הם מומחים בטיפול באתגרים הספציפיים שמציגים כונני Hitachi. כך נבטיח שחזור מוצלח!

עקיפת אבטחת ATA

כונני Hitachi מגיעים לרוב עם תכונות אבטחה של ATA שעלולות לסבך את תהליך השחזור. הצוות שלנו משתמש בתוכנה מותאמת אישית כדי לעקוף את ההגנות הללו ולהסיר כל אמצעי אבטחה, מה שמבטיח שנוכל לגשת לנתוני הכונן.

אבחון ותכנון

לאחר עקיפת אמצעי האבטחה, אנו קובעים את הסיבה לאובדן הנתונים. בין אם זה נובע מכשל מכני, שגיאות לוגיות או נזק פיזי ובהתאם לכך אנו בונים תוכנית שחזור מותאמת.

העברת נתונים מאובטחת

לאחר אבחון הבעיה וגיבוש אסטרטגיית שחזור, אנו מעבירים את הנתונים שלך לדיסק קשיח חדש. פעולה זאת מבטיחה שניתן לגבות את הנתונים שלך ולגשת אליהם ללא כל סיכון נוסף.

הצעת מחיר שקופה ותשלום קבוע

לאחר האבחון הראשוני, נספק לך הצעת מחיר בתשלום קבוע. הצעת מחיר זו היא ללא התחייבות, כלומר אתה יכול להחליט אם להמשיך בשחזור על סמך הדוח המפורט שאנו מספקים. המטרה שלנו היא לתת לך שקט נפשי, בידיעה שהנתונים שלך נמצאים בידיים מסוגלות.

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי. הזמן את האבחון בחינם שלך עוד היום על ידי שליחת אימייל או התקשרות אלינו.

סמוך על המומחיות שלנו לטפל בשחזור הכונן הקשיח של Hitachi שלך בטיפול הראוי.

למידע נוסף או לתזמן בדיקה ללא עלות, צור קשר ישירות עם הצוות שלנו. שחזור המידע שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו.

 

צור קשר לשחזור מידע עוד היום

 

צור קשר עם מומחה שחזור

*משלוח חינם ללקוחות שאישרו את השחזור

אנחנו זמינים 24/7 לשיחת ייעוץ ב:077-2050000 או ב: 050-7400003

או