בלוג

כמה עולה שחזור מידע?

כמה עולה שחזור מידע?

בין אם אתה מחפש לשחזר מידע מדיסק קשיח, כרטיס זיכרון, כונן קשיח, שרת או כל דבר אחר, אין חברה שתוכל לספק לך הצעת מחיר מדויקת עד אשר תבוצ אבחנה מקוצית במעבדה למדיה שלך ויקבעו את הבעיה. לפני שזה נעשה, פשוט לא ניתן לקבוע מה יהיה צורך לעשות כדי לשחזר את המידע שלך, וכתוצאה מכך, את העלות.

בדיוק כפי שבנאי, מכונאי או שרברב לא יוכלו להודיע ​​לך כמה תעלה עבודה לפני שהם בחנו את הבית, המכונית או הדוד שלך, כך מהנדס שחזור מידע לא יוכל לספק הצעת מחיר עד שיש לו ההזדמנות לאבחן את הדיסק שקרס. בעקבות אבחון זה, הם יוכלו לומר מה צריך לעשות על מנת לשחזר את המידע המוחזקים בו, את משך הזמן שזה ייקח ובאילו כלים וטכניקות יהיה צורך להשתמש. לאחר בדיקת המדיה לשחזור, ניתן לספק הצעת מחיר עבור שחזור המידע.

חברת ריקברלי מציעה ומספקת מספקת הצעת מחיר ללא התחייבות. עם זאת, למרבה הצער, חברות רבות לשחזור מידע גובות מלקוחותיהן שירותי אבחון. עם זאת, ריקברלי מציע שירות זה ללא תשלום וללא התחייבות.

ניצול השירות הזה לא יכול להיות פשוט יותר: אתה שולח או מביא לנו את המדיה לשחזור שלך, אנחנו מבצעים אבחון, קובעים מה צריך לעשות כדי לשחזר את המידע שלך וכמה ניתן לשחזר ואנחנו נספק לך מסמך מפורט אודות הנזק שיש לדיסק ובמקביל תקבלו הצעת מחיר לשחזור ללא התחייבות, ובהתאם להחלטתך, או לשחזר את המידע שלך או להחזיר את המדיה שלך ללא תשלום עבור הבדיקה.

אנו מאמינים כי מתן שירות בדיקה בחינם וללא התחייבות הוא חיוני. לא היינו מצפים לשלם עבור הצעת מחיר וגם אתה לא צריך. אנו חושבים שעל ידי מתן אבחון חינם, אנו עוזרים לטפח יחסי אמון בינינו לבין הלקוחות שלנו, ומכיוון שהמידע שלך ללא ספק יהיו בעלי ערך רב עבורך, אנו חושבים שזה די חשוב!

במידה ואושר השחזור אנו מתחייבים ועושים את מירב המאמצים בכדי לשחזר את כל תכולת הדיסק.

קיבלתי הצעת מחיר נגדית זולה יותר.מה כדאי לי לעשות?

ההמלצה שלנו היא רק ללכת עם הלב!

אצלנו אנו משאירים את הלב על השולחן בעבור כל לקוח באשר הוא!

המחויבות שלנו אליכם, קהל הלקוחות שלנו, גבוהה!

אנו עושים הכל ומשתמשים בציוד קצה לשחזור מידע מהמתקדמים בעולם.

בכל מקרה שחזור שאנו מקבלים אנו עושים הכל בכדי לשחזר באופן מלא את כל הקבצים שאבדו/נמחקו ושכר עמלינו נשען על השירות שלנו, הציוד המתקדם והיקר שיש לנו וצוות מקצועי בעל ניסיון רב בשחזור מידע.

לכן, אף אחד לא יכול לענות באמת "כמה יעלה לך לשחזר את המידע שלך", אך ישנה דרך מהירה וקלה לגלות זאת. צור קשר עם ריקברלי כדי לנצל את שירותי הבדיקה החינמי שלנו עוד היום.

צור קשר עם מומחה שחזור

*משלוח חינם ללקוחות שאישרו את השחזור

אנחנו זמינים 24/7 לשיחת ייעוץ ב:077-2050000 או ב: 050-7400003

או